Jak zdobyć 100 tysięcy fanów na Facebooku w 1 tydzień
Jak zdobyć 100 tysięcy fanów na Facebooku w 1 tydzień. Ludzie mają mieszane recenzje na temat Facebooka, jeśli chodzi o marketing. Niektórzy mówią, że Zuckerberg jest mocniejszy niż Ebeneezer Scrooge, dzięki czemu płacisz tylko po to, aby Twoi fani mogli zobaczyć Twoje posty.
Jednak z drugiej strony Facebook może generować duży ruch w witrynie i polepszać sygnały społecznościowe (pomagając w SEO).
Również jeśli masz dużą obserwację i wyświetlasz w witrynie pole podobne do Facebooka – jest to świetny dowód socjalny.
Kiedy po raz pierwszy dodałem pole podobne do Facebooka do paska bocznego w mojej witrynie, moje konwersje przeszły przez dach (miałem wówczas 40 kibiców).
Od tego czasu staram się rozwijać bazę fanów jeszcze bardziej, więc mogę zwiększyć społeczny dowód na moją stronę.
W zeszłym tygodniu korzystałem z reklam na Facebooku, które otrzymały 40 000 wybranych fanów w zaledwie 72 godziny.
W ciągu ostatnich 7 dni zgromadziłem ponad 100 000 fanów. Warto również zauważyć, że są to wszyscy ukierunkowani fani (którzy lubią kulturystykę).
Posiadanie kierowanych fanów oznacza, że Twoje wpisy będą bardzo atrakcyjne dla użytkowników. Jak zauważyłem, czasami tylko kilka tysięcy osób widzi moje posty, ale około 1 na 10 fanów angażuje się.
Warto również wspomnieć, że nie rozbiłem banku, aby pozyskać tych fanów. Przeciętny fan Facebooka kosztuje 0,23 USD. Jednak w tej kampanii płaciłem średnio od 0,02 USD do 0,03 USD za każdego obserwatora.
Jak to zrobiłem? Poprosiłem o kilka reklam, ale w tym artykule skupię się na mojej najbardziej udanej reklamie, która stała się wirusowa w Azji.
Dlaczego więc ta reklama była tak skuteczna?
Istnieją dwa główne czynniki, które sprawiają, że reklama na Facebooku jest skuteczna-Zdjęcie i kierowanie
Zdjęcie
Jeśli chodzi o reklamy, obraz rysuje tysiąc słów. Jak widać, nie napisałem zbyt wiele tekstu na tę reklamę, co dowodzi mocy obrazów.
Powodem, dla którego ten obraz działał tak dobrze, jest to, że jest szokujące.
Wow-współczynnik jego mięśni, a nawet wielkość dziewczyny obok niego w porównaniu wystarcza, aby uzyskać czyjąś uwagę.
A jeśli lubisz kulturystykę, jesteś prawie pewien, że zaangażujesz się w ten status.
Ponadto chcesz, aby Twój obraz był jasny i kolorowy, aby przyciągnąć uwagę ludzi.
Nudne obrazy nie wystarczą, by uzyskać miliony gałek ocznych na reklamie.
Pamiętaj, że użytkownicy Facebooka przeglądają swoje kanały informacyjne,
aby sprawdzić, co robią ich przyjaciele, aby nie wchodzić w interakcje z markami, których nie znają.
Dlatego musisz się wyróżniać, jeśli chcesz zdobyć kliknięcie.
Kierowanie
Drugim elementem, który sprawia, że reklama jest skuteczna, jest przybicie do celu. Ustawię tę reklamę tak, aby wyświetlała się wyłącznie w Azji, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że zainteresuje ona rodzimych odbiorców.
Mogłbym go uruchomić w USA lub w Wielkiej Brytanii i jestem pewien, że odniosłaby sukces, ale nigdzie nie byłaby tak wielka, jak gdybym prowadził go z ludźmi o tej samej grupie etnicznej co kulturysta na zdjęciu.
To tak, jakbyś poszedł na randkę i nie masz nic wspólnego z dziewczyną, to będzie trudniej się z nią połączyć, jeśli jesteście jak yin i yang. To samo dotyczy Twojej firmy, opłaca się być możliwie jak najlepiej powiązanym z Twoimi klientami.
Jeśli na przykład prowadzisz kampanię z suplementami kulturystycznymi, możesz umieścić na niej flagę amerykańską i mieć tekst „Tylko dla klientów z USA”, to prawie na pewno zwiększy współczynnik konwersji Twojej reklamy.
…Oczywiście powiedz tak, jeśli jest to wyłącznie dla amerykańskich klientów, w przeciwnym razie twój nos może nagle urosnąć.
Możesz też użyć kolorów w reklamie, by przyciągnąć uwagę docelowych odbiorców. Na przykład kolor czarny często oddaje poczucie luksusu w USA / Wielkiej Brytanii.
Jednak w kulturze chińskiej kolor czarny wiąże się ze złym losem, co jest szkodliwe dla kampanii reklamowej. Porada eksperta, by przyciągnąć więcej fanów ze swoich reklam .Jeśli utworzysz taką reklamę jak moja, możesz zyskać mnóstwo fanów. Ale będzie też wielu ludzi, którzy lubią / dzielą status, ale zapominają, że lubią twoją stronę. To potencjalni fani, którzy przepadają. Jeśli klikniesz „polubienia” na swoim stanie, zobaczysz listę osób i to, czy są fanami Twojej strony. Jeśli nie są fanami, istnieje możliwość zaproszenia ich do polubienia twojej strony.
Jeśli klikniesz zaproszenie, otrzymają powiadomienie z prośbą o zrobienie tego. Ponieważ ci ludzie już polubili twoją zawartość, istnieje duża szansa, że się nawrócą.
Możesz zaprosić osoby bez przerwy przez około 30 minut, jednak Facebook przestanie Cię zapraszać do kolejnych osób. Można tak zrobić, aby administratorzy Twojej rodziny / znajomych byli na twojej stronie i płacić im niewielką opłatę za zaproszenie jak największej liczby osób. Możesz także utworzyć nowe profile na Facebooku z różnymi adresami e-mail i dodać siebie jako administratora.
Podsumowanie
2 najskuteczniejsze czynniki do skutecznej reklamy na Facebooku to wizerunek i grupa docelowa. Wyniki moich reklam świadczą o tym, że nie musisz być firmą z listy Fortune 500, aby zdobyć miliony fanów na swojej stronie na Facebooku. Posiadanie olbrzymiej ilości osób przyniesie korzyści Twojemu SEO (zamieszczanie linków do artykułów / zwiększanie sygnałów z mediów społecznościowych), ogólną sprzedaż z ruchu do Twojej witryny i konwersje spowodowane dowodem społecznym.
Jak zdobyć 100 tysięcy fanów na Facebooku w 1 tydzień: orginalny tekst i obrazki https://www.jeffbullas.com/how-to-get-facebook-fans/