7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
Podczas pracy nad rankingami w wyszukiwarkach, używanie filmów jako części ogólnego planu marketingowego nie powinno już być już trudne.
Jeśli chcesz przyciągnąć większy ruch do swojej witryny i promować markę, dobrym pomysłem będzie wysokiej jakości treść wideo.
Brian Dean z Backlinko wspomina, że podczas tworzenia filmów dla Twojej firmy powinieneś zwrócić uwagę na SEO w YouTube.
Dlaczego YouTube?
YouTube jest teraz drugą największą wyszukiwarką (obok Google), w której miesięcznie ogląda się ponad 3 miliardy godzin filmów. Ma również ponad 1 miliard unikalnych miesięcznych odwiedzających.
Na wypadek gdybyś nie wiedział, codziennie ogląda się prawie 5 milionów filmów z YouTube.
Filmy w YouTube docierają teraz do większej liczby osób w wieku 18-49 lat niż do sieci telewizyjnych.
W tym poście na blogu odkryjesz 7 bardzo skutecznych porad dotyczących SEO filmu (YouTube), aby pozytywnie wpłynąć na ranking Twojej marki.
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
1. Wykonaj badanie słów kluczowych w YouTube
Podobnie jak w przypadku tworzenia jakiejkolwiek części pisemnej treści na swojej stronie, należy wykonać badanie słów kluczowych przed nagraniem filmów.
Brian Dean sugeruje, że najprostszym sposobem, aby to zrobić, jest sprawdzenie, czy wybrane słowa kluczowe mają wyniki w YouTube.
Z reguły Google wyświetla wyniki wideo, które obejmują recenzje, samouczki i wszystko, co jest zabawne lub związane ze sportem i fitnessem.
Możesz także bezpośrednio odwiedzić YouTube. Wprowadź preferowane słowa kluczowe i sprawdź automatyczne sugestie YouTube.
Wykonaj badanie słów kluczowych w YouTube
Jednocześnie pracuj z Google Trends, aby dowiedzieć się jaką liczbę wyszukiwań mają potencjalne słówa kluczowe w czasie.
W ten sposób dowiesz się, czy ludzie interesują się Twoimi pomysłami dotyczącymi treści wideo.
Jeśli dopiero zaczynasz, a Twój kanał YouTube nie ma wielu subskrybentów, polecam kierowanie na słowa kluczowe o niskiej konkurencyjności poradnik po angielsku- https://thelifetech.com/how-to-find-low-competition-keywords/. W ten sposób możesz generować ruch wysokiej jakości w swoich filmach. Aby znaleźć przydatne narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych, proponuję http://Keywordtool.io
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
2. Poznaj swoich odbiorców
Ta wskazówka może brzmieć dziwnie, ale musi to być częścią procesu planowania wideo.
Aby przyciągnąć uwagę swoich docelowych odbiorców, warto wiedzieć, co ich interesuje.
Według Entrepreneur, powinieneś dowiedzieć się, co sprawia, że twoja publiczność jest zaciekawiona.
Pomogłoby ci postawienie się w sytuacji widzów.
Zapytaj: „Jak mogę skorzystać z wideo tej marki? Czy nauczę się czegoś nowego i interesującego? ”
Możesz sam przeprowadzić badania rynkowe bez konieczności wydawania pieniędzy. Oto kilka wskazówek:
-Pytaj ludzi o opinie za pośrednictwem facebooka lub na żywo
-Przeprowadź ankiety online.
Użyj wyszukiwarki Google, aby zgromadzić więcej informacji o odbiorcach z bezpłatnych, z wiarygodnych źródeł.
3. Zoptymalizuj tytuł wideo
Traktuj tytuł swojego filmu z YouTube w podobny sposób, w jaki traktujesz nagłówki swoich postów na blogu.
Ponieważ ludzie najpierw zauważają tytuły wideo, upewnij się, że spełniłeś swoją obietnicę.
Oznacza to, że nie powinieneś oszukiwać widzów, którzy oglądają wideo, które jest zupełnie inne niż tytuł. Jeśli to zrobisz, twój ranking będzie spadać z czasem.
Powinienś dać minimum 5 słów w tytule filmu
Oprócz ilości słów w tytule, nie zapomnij używać słów kluczowych, które zebrałeś przy pierwszym punktcie.
Jeżeli chcesz miec wysoki ranking to używaj słów kluczowych jako pierwsze wyrazy w tytule. Oto przykład:
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
4. Zoptymalizuj opis wideo
Pisząc opis filmu, koniecznie opisz wyraźnie, o co chodzi w tym filmie.
Ludzie nie są jedynymi, którzy mogą polegać na twoich opisach, aby uzyskać ogólny przegląd treści wideo. Wyszukiwarki, w szczególności YouTube i Google, również je indeksują.
Umieść link do swojej witryny w górnej części opisu. Pomoże to Twojej witrynie również uzyskać ranking, a także zwiększy ruch na niej.
Twój opis filmu powinien mieć długość co najmniej 250 słów.
Dodaj badane słowa kluczowe do opisu filmu, ale uważaj, aby nie używać ich nadmiernie. Częstotliwość od 3 do 4 razy w jednym opisie byłaby najlepsza.
Nawet przy użyciu słów kluczowych, pamiętaj o pisaniu swoich opisów w naturalny sposób. Opis sztuczny zmniejsza wiarygodność treści wideo.
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
5. Wyświetlaj dobrą miniaturę wideo
Kolejnym elementem, który najpierw zauważą Twoi widzowie (poza tytułem filmu), jest Twoja miniatura wideo. Twoje miniatury filmów dają ludziom spojrzenie lub migawki Twoich filmów.
Użyj miniatury, która najlepiej odzwierciedlałaby Twój film.
YouTube automatycznie udostępnia 3 miniatury do wyboru po przesłaniu filmu.
Jeśli Twoje konto YouTube jest zweryfikowane i ma dobrą historię, możesz przesłać niestandardowy obraz.
Ta specjalna opcja znajduje się pod trzema automatycznie wygenerowanymi miniaturami w YouTube dla Twojego filmu.
Możliwość przesłania niestandardowej miniatury daje większą szansę na przedstawienie migawki, która przyciąga ludzi. Pomoże to uzyskać więcej kliknięć.
Ponownie wybierz niestandardową miniaturę najlepiej odpowiadającą Twojemu filmowi.
Wykonaj następujące metody dla niestandardowych miniatur:
Wybierz idealne zdjęcie z filmu na YouTubie.
Dodaj tekst, który ludzie mogą łatwo przeczytać. Pomijając tytuł, pomaga im to poznać temat Twojego filmu. Możesz użyć świetnej aplikacji do edycji zdjęć do tego jak PicMonkey.
Śmiało i prześlij własne miniatury poprzednich filmów, gdy tylko będziesz w stanie.
YouTube zaleca miniaturę w rozdzielczości 1280 × 720 pikseli.
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
6. Dodaj odpowiednie tagi do wideo
Jeśli zastanawiasz się, jakie to tagi, są to słowa kluczowe, które dodajesz do swojego filmu po jego przesłaniu.
Gdy ludzie wpisują słowa kluczowe w wyszukiwarce, aby wyszukiwać treści wideo, oznaczanie filmów wideo pozwala na ich widoczność w wynikach wyszukiwania.
Dodaj odpowiednie tagi do swojego filmu wideo:
Podobnie jak inne elementy Twojego filmu (tytuł, opis, miniatura) twoje tagi muszą być odpowiednie do twoich treści. Trafne i konkretne tagi pomagają Ci poprawić pozycję. Nie używaj tagów które nie maja związku z twoim wideo
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach
7. Promuj i uzyskaj więcej wyświetleń do swoich filmów
Nadszedł czas, aby Twoje filmy z YouTube uzyskały więcej wyświetleń. Posiadanie większej liczby wyświetleń dodatkowo poprawia twoje rankingi.
Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele łatwych sposobów, aby to zrobić. Oto pięć z nich:
-Włącz swoje filmy do swoich postów na blogu. Jest to również sprytny sposób na dodawanie większej wartości do treści.
-Praktycznym sposobem promowania treści wideo jest dotarcie do znajomych, obecnych klientów i fanów mediów społecznościowych oraz poproszenie ich o udostępnienie!
-Pozycja w google. Twój film powinien odpowiadać na pytanie, którego ktoś szuka.
-Nie wstydźcie się zawrzeć wezwania do działania w opisie filmu, prosić ludzi o polubienie i udostępnienie go.
-Osadzaj filmy w swoich e-mailach dla swoich subskrybentów. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie usługi e-mail umożliwiają osadzanie filmów. W takim przypadku możesz umieścić miniaturę wideo w swojej wiadomości i połączyć ją z filmem na YouTubie.
Podsumowanie
Te wskazówki dotyczące SEO w YouTube pomogą Ci rozpocząć tworzenie atrakcyjnych filmów, które uzyskają dobry ranking w krótkim czasie.
Pamiętaj, aby dodawać odpowiednie i odpowiednie tytuły, opisy, tagi i miniatury wszystkich swoich filmów.
Upewnij się, że tworzysz treści wideo odpowiadające Twoim odbiorcom. Doskonałym sposobem na osiągnięcie tego jest najpierw przeprowadzenie własnych badań rynkowych.
Przede wszystkim, zrób wszystko, aby nagłośnić swoje filmy, korzystając z serwisów społecznościowych, korzystając z listy e-maili i nie tylko.
– 7 skutecznych porad SEO w celu zwiększenia rankingów w wyszukiwarkach