Przykłady wysoko wydajnych reklam na Facebooku, które napędzają sprzedaż

by / / bartek żukiewicz, czym jest bitcoin, damian żukiewicz, dochod pasywny, facebook, giełda, instagram, jak dziala bitcoin, jak odnieść sukces, jak zarabiać przez internet, pozycjonowanie na youtube, praca w domu, reklama, reklama facebook, zdobywanie fanów
reklama na facebooku reklamowanie biznes sprzedaż

Przykłady wysoko wydajnych reklam na Facebooku, które napędzają sprzedaż

reklama na facebooku reklamowanie biznes sprzedaż

reklama na facebooku reklamowanie biznes sprzedaż

Przykłady wysoko wydajnych reklam na Facebooku, które napędzają sprzedaż

Reklama w mediach społecznościowych jest teraz kluczową umiejętnością, którą firmy muszą opanować.
Znajduje się obok e-mail marketingu i content marketingu, jako podstawowa kompetencja, którą zespół marketingowy musi posiadać w swoim pakiecie narzędzi.
Najważniejszym kanałem społecznościowym, który większość marketerów cyfrowych używa jest Facebook.
Ale reklamy na Facebooku mają różne kształty i rozmiary.
Zwiększaj liczbę postów, buduj świadomość, pozyskuj potencjalnych klientów, zwiększaj liczbę swoich sympatii i wiele innych. Jest to skomplikowane i często mylące. Oznacza to, że możesz szybko stracić dużo pieniędzy.

Jak inne organizacje wydają swoje pieniądze na reklamę w mediach społecznościowych? Dane według niektórych badań przeprowadzonych przez eMarketer: ponad 66% firm B2B przeznacza dolary na reklamę w mediach społecznościowych. Największa dwójka to Facebook i LinkedIn. Obserwatorowie tacy jak Twitter i YouTube. Google+, Pinterest i Slideshare zbierają jedynie okruchy.

Jeśli zamierzasz wydawać pieniądze na reklamę cyfrową, upewnij się, że wiesz, dlaczego robisz reklamę.
Oznacza to, że musisz się upewnić, że wiesz, jakie są Twoje cele. Uzyskaj jasność swoich celów.
Jakie są Twoje cele marketingowe? Czy jest to świadomość marki, zaangażowanie czy jest to konwersja potencjalnych klientów do sprzedaży?
Upewnij się, że masz jasność co do celów swojej kampanii B2B na Facebooku. Mogą to być: Świadomość marki (nie próbuj sprzedawać tutaj, ale wzbudzaj ich zainteresowanie) ruch (strona internetowa, strona docelowa lub Facebook)
Generowanie (używaj ukierunkowanych stron docelowych, które konwertują, a nie tylko swoją witrynę) Oto przykład „cyklu kupna” od Lee Odden’a w Top Rank Marketing, aby przedstawić pewne spojrzenie na twoje cele w różnych częściach podróży.
Reklamy B2B na Facebooku. Najlepsze praktyki dla większości firm typu B2B (business to business) głównym celem nie jest świadomość marki, ale generowanie leadów dla zespołu sprzedaży. Facebook nie był postrzegany jako dobra platforma B2B, ale obecnie jest to mit.
Firmy, które sprzedają innym firmom, zwykle mają wyższą pozycję, a proces edukacji często jest dłuższą podróżą.
Chodzi o budowanie zaufania i wiarygodności za pomocą treści, a nie tylko specjalnej oferty rabatowej.
Oznacza to, że musisz zaoferować coś wartościowego przed czymkolwiek innym.
Najlepsze praktyki: Najlepszą praktyką może być mroczna sztuka i nauka w najlepszych momentach marketingu, ale warto wziąć pod uwagę kilka wskazówek.

Najlepszy rodzaj zdjęć do wykorzystania zgodnie z Nadya Khoja (w poście na Social Media Examiner) są następujące: Użyj ciemniejszego tła, Twórz wizualizacje z wyraźnym wezwaniem do działania, np. „Pobierz teraz” Użyj obrazów lokalizacji. Dołącz wyraźne wezwanie do działania w kopii.

Skoncentruj się na stworzeniu ścieżki sprzedaży obejmującej świadomość, uwagę i konwersję.

3 Przykłady reklam na Facebooku, które działają

Dużo pieniędzy marnuje się na reklamy na Facebooku. Dlatego ważne jest, aby uzyskać podstawowe informacje. Oznacza to, że potrzebujesz kliknięć i konwersji, gdy reklamy kierują ruch na stronę docelową, na przykład strony docelowe lub reklamę pop-up na Facebooku.

Oto 3 konkretne i skuteczne przykłady reklam na Facebooku, które zwiększają liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż.

Przykład nr 1: Digital Marketer Ryan Deiss i jego zespół w Digital Marketer prowadzą doroczną konferencję pt. Traffic and Conversion. Ich głównym celem jest sprzedaż i kontakty.

Według wskaźników ta reklama działa z następujących powodów. Obraz przedstawia komunikat marketingowy-jest spójny i odpowiedni. Dlatego upewnij się, że obraz i kopia działają razem. Kopiowanie reklam jest kuszące i ma na celu być tak atrakcyjne, że trzeba kliknąć reklamę. Pliki z przesunięciem to jedne z najskuteczniejszych zasobów, które możesz utworzyć. Wezwanie do działania jest subtelne, a jednocześnie kuszące. Używając słów takich jak „przewiń” i „uzyskaj inspirację”. Nie jest tak tępe, jak typowe „kliknij tutaj”
Wyniki? Ta dokładna reklama na Facebooku wygenerowała 83.285 potencjalnych klientów o wartości 3,26 USD.

Przykład # 2: AppSumo

Noah Kagan jest geniuszem za AppSumo i SumoMe.  Więc wie trochę o generowaniu leadów. Noah wydał ponad 2 miliony dolarów na reklamy na Facebooku i tutaj jest przykładem takiego, któremu dobrze to wychodzi.

Dlaczego to działa? On nie próbuje sprzedać. Jedyne, czego chce, to kogoś, kto przekaże swój adres e-mail. Chodzi przede wszystkim o budowanie listy e-mailowej i sprzedawanie jej później. Jest to również fascynujące i generuje ciekawość, ponieważ chcesz wiedzieć, w jaki sposób można rozpocząć działalność w zaledwie godzinę. Jakie są wyniki? Według serwisu connect.io każda wiadomość e-mail kosztuje 3 USD, a każda 89-ta wiadomość e-mail została kupiona po kursie, co daje 267 USD zysku netto po wszystkich potrąceniach i anulacjach.

Przykład # 3: AdEspresso
Ad Espresso zdecydowało się przeprowadzić test między uruchomieniem kampanii budującej listę adresów e-mail, która testowała wydajność między dwiema różnymi kampaniami. Kierowanie ruchu do „strony docelowej” poza Facebookiem Przyciąganie ruchu do „reklamy wiodącej”, która przechwytywała namiary bez opuszczania Facebooka. Wezwanie do działania to bezpłatny ebook. Oni odłożyli dzienny budżet w wysokości 60 dolarów dziennie, z całkowitym limitem wydatków w wysokości 1000 dolarów na kampanię. Tak wyglądała prawdziwa reklama na Facebooku.

Jakie wyniki?
Wyniki strony docelowej: spośród tych, które trafiły na stronę docelową, zdobyli 1077 potencjalnych klientów. Był to współczynnik konwersji 50%. Wiodące wyniki reklamy: 1569 kliknięć na formularzu reklamy wiodącej, a 1057 osób wypełniło formularz wiodący. Więc współczynnik konwersji wynosi 67%. Według AdEspresso po dodaniu kosztów strony docelowe miały nieco niższy koszt w 93 centach (0,93 USD), podczas gdy reklamy wiodące miały nieznacznie wyższy koszt o 0,95 (95 centów)

Inną interesującą częścią testu było to, że koszty reklam z reklam Facebook Lead wzrosły dramatycznie po 7 dniach. Wspomnieli też, że w przypadku kampanii o zimnym ruchu, istnieje hipoteza, że ​​Strony docelowe wyrzucają z reklam wiodących, ponieważ reklamy wiodące wymagały tylko „nazwy” i „adresu e-mail” (bardzo małe zaangażowanie).

Na koniec: Reklamy na Facebooku mogą być świetnym sposobem na zbudowanie listy e-maili i sprzedaży. Musisz jednak najpierw stestować i upewnić się, że nie marnujesz swoich pieniędzy.


 

 


 

 

Przykłady wysoko wydajnych reklam na Facebooku, które napędzają sprzedaż tekst i obrazki:https://www.jeffbullas.com/facebook-ads-to-drive-leads/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

TOP